FresnoUjian elektrik pengubahKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi

  • masa pelepasan:2024-03-26 20:29:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:125
  • Penerangan pantas:

    Fresno,Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persi

Kandungan artikel

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan,FresnoPengubah kuasa sampah, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

FresnoPeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi,FresnoPengubah kuasa tiga fasa, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

PuchovUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


FresnoUjian elektrik pengubahKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi



(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Berjanjilah dan berjanjilah.Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


FresnoUjian elektrik pengubahKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi



Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi,FresnoPenukar jenis kering Scb13-1600kva, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

permintaanPengubah kuasa

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

FresnoMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Apabila meninggalkan kilang produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

FresnoMaklumat produk lain
  • ZharkentWhat are the power transformersTrend industri

    ZharkentWhat are the power transformersTrend industri

  • HengshuiPlatform penangkapan hidraulik automatikKenaikan inventori pasaran

    HengshuiPlatform penangkapan hidraulik automatikKenaikan inventori pasaran

  • HengshuiFixed hydraulic boarding bridgePrestasi berubah kerana suhu

    HengshuiFixed hydraulic boarding bridgePrestasi berubah kerana suhu

  • VeronaJembatan boarding jenis platformPunca gelembung

    VeronaJembatan boarding jenis platformPunca gelembung

  • VeronaPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaApa prospek pembangunan sekarang

    VeronaPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaApa prospek pembangunan sekarang

  • VeronaPemulihan semula ketinggian tinggi automatikOperasi khusus industri

    VeronaPemulihan semula ketinggian tinggi automatikOperasi khusus industri

  • ZhangatasWhat is the price of 1000 KVA transformerCiri prestasi produk

    ZhangatasWhat is the price of 1000 KVA transformerCiri prestasi produk

  • Ren QiuPlatform penangkapan hidraulik dalamanRisiko turun naik harga

    Ren QiuPlatform penangkapan hidraulik dalamanRisiko turun naik harga

  • segera:Peringatan: Maklumat FresnoUjian elektrik pengubahKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi memberi anda FresnoUjian elektrik pengubahKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan FresnoUjian elektrik pengubahKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FresnoUjian elektrik pengubahKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FresnoUjian elektrik pengubahKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi. FresnoUjian elektrik pengubahKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FresnoUjian elektrik pengubahKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!